Contact & Klantenservice


Via deze pagina kun je contact met ons opnemen.
Heb je een vraag? Kijk dan eerst even hieronder bij de veelgestelde vragen, hier beantwoorden we al vele vragen van onze klanten.
Veelgestelde Vragen
Bestellen
Verzenden en retouren
Betalen
Overige
Niets gevonden voor:
Check de spelling of zoek iets minder specifiek.
Hoe plaats ik een bestelling?
Voeg producten toe aan je winkelmandje en klik op 'Naar de kassa' om je bestelling af te ronden. Als je een bestelling doet met een aangemaakt account gaat het betalingsproces sneller.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Je kunt je bestelling nog annuleren zo lang je nog geen verzendbevestigings email hebt gekregen. Is je bestelling al verzonden? Dan is er geen manier om de bestelling te annuleren. Je kunt je bestelling wel retour sturen.
    Hoe wijzig ik mijn bestelling?
    Je bestelling wijzigen kan alleen als je nog geen verzendbevestiging hebt gekregen. Neem contact op met onze klantenservice om de naam of het adres van je bestelling aan te passen.
      Wat als ik een klacht wil indienen?
      Duizend maal sorry! Klanttevredenheid is een heuse obsessie voor ons, maar soms slaan wij ook de plank volledig mis. Jij bent er dan de dupe van, dat mag natuurlijk niet gebeuren.

      Wat moet ik nu doen?
      Wij lossen het probleem graag voor je op, je kunt daarvoor contact opnemen met onze klantenservice.

      Ben je niet tevreden met de uitkomst? Dan kun je altijd nog de klacht voorleggen aan de geschillencommissie WebwinkelKeur.

      Ik kan niet inloggen, wat moet ik doen?
      Als gebruiker dient u zich allereerst te registreren via het registratieformulier op onze website. Zodra wij deze registratie hebben ontvangen, kunnen wij uw account activeren. 

      U ontvangt een e-mail met uitleg hoe u kunt inloggen op de website. Het kan zijn dat u al een account heeft, maar dat u de melding krijgt dat uw e-mailadres en/of wachtwoord incorrect is. U kunt dan opnieuw uw inloggegevens opvragen. Mocht het hierna nog niet lukken om in te loggen dan kan de oorzaak eventueel ook liggen bij de internetbrowser die u gebruikt. Deze website is geoptimaliseerd voor Internet Explorer 10 of nieuwer, Firefox, Chrome en Safari. Maakt u gebruik van een oudere browser? Dan kan dit mogelijk problemen geven bij het inloggen en het gebruik van de webshop. Wij adviseren u gebruik te maken van een van deze nieuwere browsers.
      Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
      Bij het inlogscherm kunt u de optie wachtwoord vergeten aanklikken, hier kunt u een nieuw wachtwoord aanvragen.
      Wat is de status van mijn bestelling?
      In uw bestelhistorie kunt u de status van uw bestelling bekijken. Om uw bestelhistorie in te zien, moet u wel ingelogd zijn. Voor pakketten die via PostNL verzonden zijn, kunt u ook via Track & Trace bekijken waar het pakket zich bevindt. Ieder pakket heeft een unieke streepjescode met een bijbehorend nummer. Dit unieke 3s-nummer en de postcode van het afleveradres is alles dat u nodig heeft om te kunnen achterhalen wat de verzendstatus van uw pakket is. 
      Wanneer de optie Tracing niet bij uw bestelling vermeldt staat, is deze óf nog niet verstuurd, óf al afgeleverd.
      Ik wil iets bestellen wat ik al eerder heb besteld, kan dat?
      Producten die u al eerder bij Poké Center heeft besteld, kunt u eenvoudig terugvinden via uw bestelhistorie op de Account-pagina.

      Om dit te kunnen zien moet u wel ingeschreven zijn als klant van onze online bestelservice en ingelogd zijn.

      Wanneer de optie Tracing niet bij uw bestelling vermeldt staat, is deze óf nog niet verstuurd, óf al afgeleverd.
      Ik kan het juiste product niet vinden, wat nu?
      Doordat het assortiment dat wij leveren zo breed is, kan het voorkomen dat het artikel dat u zoekt (nog) niet online staat. Wij zijn voortdurend bezig met het aanvullen en bijwerken van de nieuwste series en artikelen. 

      Staat het artikel dat u zoekt er desondanks niet bij, dan kunt u dit aangeven door contact op te nemen met onze klantenservice. Ook kunt u het contactformulier gebruiken om uw aanbeveling aan ons door te geven.
      Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
      Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 14:00 worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. 

      Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
      Ik wil mijn bestelling retour sturen, hoe doe ik dat?
      Neem allereerst contact met ons op als je een retourzending wilt doen. Lees ons retourbeleid voor alle informatie die je nodig hebt om alles zo spoedig mogelijk te laten verlopen.
      Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten leveren?
      Ja dat kan. Wanneer u bij ons bestelt, krijgt u standaard de mogelijkheid om een ander afleveradres op te geven. 
      Kan ik zien waar mijn bestelling op dit moment is?
      Ja dat kan. De optie "Track & Trace" biedt u deze mogelijkheid. De dag voor levering kunt u via de bestelwebsite via track & trace zien hoe laat wij bij u komen bezorgen. 

      U ontvangt een Email met daarin de Track & Trace code.

      U ziet nu hoe laat uw bestelling geleverd wordt. U kunt uw bestelling ook volgen via de PostNL app.
      Ontvang ik een Email over de levering van mijn bestelling?
      Ja. Als uw e-mailadres bij ons bekend is, ontvangt u een dag voor de levering een bericht met het tijdsvak waarbinnen de bestelling wordt bezorgd.
      Hoe kan ik (een deel) van mijn bestelling retourneren?
      Als u een artikel wilt terugsturen omdat u er een klacht over heeft, of als dit niet naar wens is, meldt u ons dat dan alstublieft zo snel mogelijk. Wij zullen er alles aan doen om zo snel mogelijk een oplossing te vinden. Neem hieronder via de klantenservice contact met ons op.

      Voordat u een product terug stuurt, bekijk ons retourbeleid.
      Het geleverde product is onjuist, wat moet ik doen?
      Als uw product niet goed is, kunt u contact opnemen met de klantenservice. Zij zullen u verder helpen bij het retourneren en afhandelen van dit product.
      Wat zijn de verzendtarieven?

       

      Land van bestemmingVerzendkostenLevertijd
      Nederland < €75,-€4,851 werkdag
      Nederland > €75,-Gratis1 werkdag

      Land van bestemmingVerzendkostenLevertijd
      België < €150,-€8,951 werkdag
      België > €150,-€3,951 werkdag

      Wat moet ik doen als ik geen pakket heb ontvangen?
      Controleer het volgende: 

      1. De Track & Trace code van het pakket.
      Je vindt deze in je account of in je verzendbevestiging. Controleer via deze link of de tijdvakindicatie van de bezorging is verschoven. 

      2. Het bezorgadres.
       Klopt het bezorgadres dat je hebt ingevuld? Controleer ook je postcode. 

      3. De brievenbus
      Heb je een ‘niet thuis’-bericht ontvangen? Dan is het pakket bij de buren bezorgd of de bezorger heeft een nieuw bezorgmoment ingepland. 

      Weet je nog niet waar je pakketje blijft? Wacht dan even af, want meestal wordt een vertraagd pakketje de volgende dag bezorgd. 

      Heb je jouw pakketje 5 dagen na de oorspronkelijke bezorgdag nog niet ontvangen? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Dan vinden we samen een oplossing.
      Wat moet ik doen als ik een deel niet heb ontvangen?
      Wacht nog even af. 

      Waarschijnlijk wordt je bestelling in meerdere pakketjes geleverd en is er 1 vertraagd. Dit komt meestal door het maximumgewicht dat PostNL hanteert op haar pakketten.

      Onderaan je Track & Trace pagina op de website van PostNL zie je de status van je bestelling. Is je pakketje er na 5 dagen nog niet? Neem dan contact op met onze klantenservice. 
      Waar is mijn pakketje?
      Door grote drukte zijn er helaas meer vertragingen. 

      Bekijk eenvoudig de status van je bestelling op je accountpagina. Hier vind je ook een link naar je Track & Trace. Je kan de Track & Trace code ook vinden in je verzendbevestigingsmail. Heb je een verzendbevestiging ontvangen, maar klopt je Track & Trace code niet? Deze werkt vaak pas op de dag van aflevering. Werkt je code dan nog steeds niet? Neem dan contact op met onze klantenservice. 

      Is je bestelling vertraagd? Meestal zijn vertraagde pakketjes er alsnog de volgende dag, dus wacht nog even af. Heb je 5 dagen na je oorspronkelijke bezorgdag je pakketje nog niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
      Waar kan ik mijn factuur vinden?
      Zodra wij je bestelling hebben verzonden, sturen wij de factuur altijd per mail. Je kunt je facturen ook downloaden als je een account hebt aangemaakt, onder het kopje ''mijn bestellingen''. Heb je de bestelling net geplaatst? Wacht dan tot je bestelling verzonden is. Hierna ontvang je de factuur via de mail.
      Heeft Poké Center een veilige betaalomgeving?
      Ja. Zodra je begint met afrekenen kom je terecht in een beveiligde internetomgeving. Zo krijgen anderen niet de kans om stiekem mee te kijken. Je transactiegegevens worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het groene slotje in je browser.
      Hoe snel word ik terugbetaald na het retourneren?
      Zodra wij je retourzending verwerkt hebben, betalen wij jou binnen 5 werkdagen terug. Hoe snel je het geld op je rekening hebt, hangt af van je betaalmethode.
      Kan ik achteraf betalen?
      Ja. Wij werken samen met Klarna, zo kan je bestellen en hoef je pas 14 dagen later te betalen. Benieuwd hoe dit werkt? Kijk dan eens snel op de website van Klarna.
      Hoe werkt iDEAL?
      Je plaatst eerst een bestelling bij ons. Bij het afrekenen van de bestelling kun je aangeven dat je met iDEAL wilt betalen.

      Je doorloopt de stappen waarbij de verzendkosten en een bevestiging van jouw aankoop worden getoond. Hierna vul je het online bestelformulier in en klikt vervolgens op betalen. Klik dan op de iDEAL-betaalknop en selecteer je bank. Vervolgens wordt je doorgeleid naar jouw eigen bank waar de betaalopdracht voor je klaar staat. Je wordt door de bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en authoriseert de betaling. 

      Het bedrag wordt direct van jouw betaalrekening afgeschreven en bij Poké Center volgt automatisch een bevestiging van de bestelling en de betaling.
      Kan ik een bestelling op rekening doen?
      Zakelijke klanten kunnen bij Poké Center op rekening bestellen. U dient hiervoor aan de volgende voorwaarden te voldoen: 

      U bent al klant bij Poké Center.
      U hebt bij ons al twee orders geplaatst en in totaal € 1000,- of meer besteed.
      U kunt een gewaarborgd uittreksel van de KvK overleggen, niet ouder dan 6 maanden.

      Verder ontvangen wij per bestelling graag een ondertekende inkoopopdracht op officieel briefpapier. Vermeld hierbij duidelijk: De producten of het offertenummer; Het factuur- en afleveradres. 

      Wilt u op rekening kopen, neem dan eerst contact op met onze klantenservice.

      Ik heb een betalingsherinnering gekregen, wat moet ik doen?
      Wanneer u een betalingsherinnering heeft gekregen dan hebben wij voor (dat deel van) de betreffende bestelling nog geen betaling van u ontvangen via Klarna en zal dit dus langer dan 14 dagen zijn.

      Betalen kunt u doen via de link in de eerste betalingsherinnering die u per mail van Klarna heeft ontvangen. U kunt direct gebruik maken van iDEAL om de openstaande factuur te voldoen.

      Wanneer u een betalingsherinnering heeft ontvangen en u heeft de betaling langer dan vijf werkdagen geleden voldaan, dan verzoeken we u vriendelijk om contact op te nemen met de Klarna Klantenservice.
      Waarom heb ik nog geen orderbevestiging ontvangen?
      Controleer of er geld is afgeschreven. Door drukte op ons betalingsplatform raakt een betaling soms vertraagd. Heb je na 1 uur nog geen orderbevestiging ontvangen? Je bent het snelst geholpen door contact op te nemen met onze klantenservice. 

      Wij sturen je dan de orderbevestiging. Check ook even je spam-box, soms komt je orderbevestiging daar binnen. 

      Is er geen geld afgeschreven? Dan is de betaling niet gelukt. Je kan je bestelling dan opnieuw plaatsen. Wij verwerken bestellingen zonder succesvolle betaling niet, dus je hoeft niet bang te zijn dat je uiteindelijk twee bestellingen ontvangt.
      Wat zijn Pokémon Kaarten?
      In de Pokemon Trading Card Game (TCG) kunnen spelers een deck samenstellen met hun favoriete Pokémon, waarna ze tegen elkaar spelen en hun Pokémon inzetten in de strijd om wie de beste Pokémon-trainer is. Spelers kunnen Theme decks aankopen, Dit zijn samengestelde decks waarmee een speler al van start kan gaan. Verder kunnen spelers booster packs kopen om hun verzameling / decks uit te breiden. 

      Elk jaar brengt The Pokémon Company 4 sets met kaarten uit zodat het spel fris en leuk blijft.
      In welke taal zijn de (losse) Pokémon Kaarten?
      Alle kaarten zijn standaard Engelstalig, tenzij anders aangegeven in de titel en beschrijving. De taal van een kaart die niet Engels is wordt aangegeven met de volgende taalcodes:

      NL = Nederlands
      JPN = Japans
      DE = Duits
      FR = Frans 
      ES = Spaans
      Kan ik mijn verzameling aan Poké Center verkopen?
      Jazeker, wij kopen jouw collectie op in 5 makkelijke stappen, voor meer informatie klik dan hier.
      Kan ik mijn Pokémon kaarten laten taxeren?
      Poké Center is in staat om jouw collectie te taxeren.

      Je kunt eenvoudig via onze website jouw collectie verkopen in maar 5 stappen, en je krijgt vrijblijvend een realistisch bod voor je collectie.


      Hoe moet ik mijn verzameling naar jullie verzenden?
      Als wij een bod hebben gedaan op jouw collectie, dan willen wij deze natuurlijk in zo goed mogelijke staat ontvangen.
       
      Stevig verpakt, sleeves, toploaders, bubbeltjesfolie, goede opvulling en geen stickers of tape op plekken waar het niet hoort. 
      Betalen jullie een eerlijke prijs voor mijn verzameling?
      Wij zitten al jaren in het Pokémon Kaarten circuit, en kunnen kaarten en verzamelingen uitstekend taxeren. 

      Het kan zijn dat we meer of minder bieden dan dat er op internet te vinden is. Maar onze klanten zijn over het algemeen altijd blij met de vrijblijvende biedingen die wij doen op jouw verzameling. Vind je ons bod te laag? Dan kun je dit altijd weigeren.
      Mijn vraag is nog niet beantwoord...
      Neem contact met onze klantenservice en we zullen je graag van dienst zijn.

      Maandag - Vrijdag | 
      9:00 - 18:00
      Zaterdag | 10:00 - 16:00
      Zondag | Gesloten
      Contactformulier
      Email