Klantenservice

Via deze pagina kun je contact met ons opnemen. Heb je een vraag? Kijk dan eerst even bij de veelgestelde vragen, misschien kunnen we je hier al sneller helpen.

Veelgestelde vragen

Hoe plaats ik een bestelling?

Voeg producten toe aan je winkelmandje en klik op 'Afrekenen' om je bestelling af te ronden. Als je een bestelling doet met een aangemaakt account gaat het betalingsproces sneller.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Je kunt je bestelling nog annuleren zo lang je nog geen verzendbevestiging hebt gekregen. Is je bestelling al verzonden? Dan is er geen manier om de bestelling te annuleren. Je kunt je bestelling wel retour sturen.

Hoe wijzig ik mijn bestelling?

Je bestelling wijzigen kan alleen als je nog geen verzendbevestiging hebt gekregen. Neem contact op met onze klantenservice om de naam of het adres van je bestelling aan te passen.

Ik kan niet inloggen, wat moet ik doen?

Als gebruiker dient u zich allereerst te registreren via het registratieformulier op onze website. Zodra wij deze registratie hebben ontvangen, kunnen wij uw account activeren.

U ontvangt een e-mail met uitleg hoe u kunt inloggen op de website. Het kan zijn dat u al een account heeft, maar dat u de melding krijgt dat uw e-mailadres en/of wachtwoord incorrect is. U kunt dan opnieuw uw inloggegevens opvragen. 


Mocht het hierna nog niet lukken om in te loggen dan kan de oorzaak eventueel ook liggen bij de internetbrowser die u gebruikt. Deze website is geoptimaliseerd voor Internet Explorer 10 of nieuwer, Firefox, Chrome en Safari. Maakt u gebruik van een oudere browser? Dan kan dit mogelijk problemen geven bij het inloggen en het gebruik van de webshop. Wij adviseren u gebruik te maken van een van deze nieuwere browsers.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Bij het inlogscherm kunt u de optie wachtwoord vergeten aanklikken, hier kunt u een nieuw wachtwoord aanvragen.


Wat is de status van mijn bestelling?

In uw bestelhistorie kunt u de status van uw bestelling bekijken. Om uw bestelhistorie in te zien, moet u wel ingelogd zijn. Voor al onze vervoerders kunt u ook via Track & Trace of andere tracking link bekijken waar het pakket zich bevindt. Ieder pakket heeft een unieke streepjescode met een bijbehorend nummer. Dit unieke nummer en de postcode van het afleveradres is alles dat u nodig heeft om te kunnen achterhalen wat de verzendstatus van uw pakket is.

Ik wil iets bestellen wat ik al eerder heb besteld, kan dat?

Producten die u al eerder bij Poké Center heeft besteld, kunt u eenvoudig terugvinden via uw bestelhistorie op de Account-pagina.

Om dit te kunnen zien moet u wel ingeschreven zijn als klant van onze online bestelservice en ingelogd zijn.

Ik kan het juiste product niet vinden, wat nu?

Doordat het assortiment dat wij leveren zo breed is, kan het voorkomen dat het artikel dat u zoekt (nog) niet online staat. Wij zijn voortdurend bezig met het aanvullen en bijwerken van de nieuwste series en artikelen.

Staat het artikel dat u zoekt er desondanks niet bij, dan kunt u dit aangeven door contact op te nemen met onze klantenservice. Ook kunt u het contactformulier gebruiken om uw aanbeveling aan ons door te geven.

Waar kan ik mijn bestellingen inzien?

U kunt eerdere bestellingen inzien in het Accountportaal. Hier ziet u een overzicht van alle voorgaande bestellingen die zijn gedaan.

U kunt op het bestellingsnummer klikken om meer te weten te komen over de bestelling.


Door te klikken op de bestelling die u wilt bekijken, vindt u meer informatie over deze bestelling. Ook ziet u de status van de bestelling.


Kan ik een bestelling op rekening doen?

Zakelijke klanten kunnen bij Poké Center op rekening bestellen. U dient hiervoor aan de volgende voorwaarden te voldoen:


- U bent al klant bij Poké Center.

- U hebt bij ons al twee orders geplaatst en in totaal € 1000,- of meer besteed.

- U kunt een gewaarborgd uittreksel van de KvK overleggen, niet ouder dan 6 maanden.


Verder ontvangen wij per bestelling graag een ondertekende inkoopopdracht op officieel briefpapier. Vermeld hierbij duidelijk: De producten of het offertenummer; Het factuur- en afleveradres.

Wilt u op rekening kopen, neem dan eerst contact op met onze klantenservice.

Neem eenvoudig contact met ons op.
Online Contactformulier.
We zullen er alles aan doen om jouw vraag of opmerking binnen 24 uur af te werken. Twijfel niet! Stel je vraag.
  • Contactinformatie
Email: info@poke-center.nl
Tel: +316 365 670 78
KVK: 80699502
BTW: NL003475415B55
  • Openingstijden

Maandag

Dinsdag

Woensdag

Donderdag

Vrijdag

Zaterdag
Zondag

08:00 - 18:00

08:00 - 18:00

08:00 - 18:00

08:00 - 18:00

08:00 - 18:00

10:00 - 16:00
10:00 - 16:00

Wat kunnen we voor je doen?

You are in advanced mode.

You can turn it off in left sidebar. To use advanced options, you will need to enter your own Google Maps API Key.

Get Google API Key