Voeg producten toe aan je winkelmandje en klik op 'Afrekenen' om je bestelling af te ronden. Als je een bestelling doet met een aangemaakt account gaat het betalingsproces sneller.
We zijn momenteel bezig met uitbreidingen, het kan zo zijn dat je bestelling niet dezelfde werkdag wordt verzonden. Door de uitbreidingen zullen sommige artikelen tijdelijk niet beschikbaar zijn.
Via deze pagina kun je contact met ons opnemen. Heb je een vraag? Kijk dan eerst even bij de veelgestelde vragen, misschien kunnen we je hier al sneller helpen.
Hoe plaats ik een bestelling?
Voeg producten toe aan je winkelmandje en klik op 'Afrekenen' om je bestelling af te ronden. Als je een bestelling doet met een aangemaakt account gaat het betalingsproces sneller.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Hoe wijzig ik mijn bestelling?
Je bestelling wijzigen kan alleen als je nog geen verzendbevestiging hebt gekregen. Neem contact op met onze klantenservice om de naam of het adres van je bestelling aan te passen.
Ik kan niet inloggen, wat moet ik doen?
Als gebruiker dient u zich allereerst te registreren via het registratieformulier op onze website. Zodra wij deze registratie hebben ontvangen, kunnen wij uw account activeren.
U ontvangt een e-mail met uitleg hoe u kunt inloggen op de website. Het kan zijn dat u al een account heeft, maar dat u de melding krijgt dat uw e-mailadres en/of wachtwoord incorrect is. U kunt dan opnieuw uw inloggegevens opvragen.
Mocht het hierna nog niet lukken om in te loggen dan kan de oorzaak eventueel ook liggen bij de internetbrowser die u gebruikt. Deze website is geoptimaliseerd voor Internet Explorer 10 of nieuwer, Firefox, Chrome en Safari. Maakt u gebruik van een oudere browser? Dan kan dit mogelijk problemen geven bij het inloggen en het gebruik van de webshop. Wij adviseren u gebruik te maken van een van deze nieuwere browsers.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
Bij het inlogscherm kunt u de optie wachtwoord vergeten aanklikken, hier kunt u een nieuw wachtwoord aanvragen.
Wat is de status van mijn bestelling?
In uw bestelhistorie kunt u de status van uw bestelling bekijken. Om uw bestelhistorie in te zien, moet u wel ingelogd zijn. Voor al onze vervoerders kunt u ook via Track & Trace of andere tracking link bekijken waar het pakket zich bevindt. Ieder pakket heeft een unieke streepjescode met een bijbehorend nummer. Dit unieke nummer en de postcode van het afleveradres is alles dat u nodig heeft om te kunnen achterhalen wat de verzendstatus van uw pakket is.
Ik wil iets bestellen wat ik al eerder heb besteld, kan dat?
Producten die u al eerder bij Poké Center heeft besteld, kunt u eenvoudig terugvinden via uw bestelhistorie op de Account-pagina.
Om dit te kunnen zien moet u wel ingeschreven zijn als klant van onze online bestelservice en ingelogd zijn.
Ik kan het juiste product niet vinden, wat nu?
Doordat het assortiment dat wij leveren zo breed is, kan het voorkomen dat het artikel dat u zoekt (nog) niet online staat. Wij zijn voortdurend bezig met het aanvullen en bijwerken van de nieuwste series en artikelen.
Staat het artikel dat u zoekt er desondanks niet bij, dan kunt u dit aangeven door contact op te nemen met onze klantenservice. Ook kunt u het contactformulier gebruiken om uw aanbeveling aan ons door te geven.
Waar kan ik mijn bestellingen inzien?
U kunt eerdere bestellingen inzien in het Accountportaal. Hier ziet u een overzicht van alle voorgaande bestellingen die zijn gedaan.
U kunt op het bestellingsnummer klikken om meer te weten te komen over de bestelling.
Door te klikken op de bestelling die u wilt bekijken, vindt u meer informatie over deze bestelling. Ook ziet u de status van de bestelling.
Kan ik een bestelling op rekening doen?
Zakelijke klanten kunnen bij Poké Center op rekening bestellen. U dient hiervoor aan de volgende voorwaarden te voldoen:
- U bent al klant bij Poké Center.
- U hebt bij ons al twee orders geplaatst en in totaal € 1000,- of meer besteed.
- U kunt een gewaarborgd uittreksel van de KvK overleggen, niet ouder dan 6 maanden.
Verder ontvangen wij per bestelling graag een ondertekende inkoopopdracht op officieel briefpapier. Vermeld hierbij duidelijk: De producten of het offertenummer; Het factuur- en afleveradres.
Wilt u op rekening kopen, neem dan eerst contact op met onze klantenservice.
Wat zijn de verzendtarieven?
Land van bestemming | Verzendkosten | Levertijd |
Nederland < €75,- | €3,95 | 1 werkdag |
Nederland > €75,- | Gratis | 1 werkdag |
---|
Land van bestemming | Verzendkosten | Levertijd |
België < €150,- | €8,95 | 1 werkdag |
België > €150,- | Gratis | 1 werkdag |
---|
Land van bestemming | Verzendkosten | Indicatie Levertijd |
Overige Europa | €10,90 | 1-5 werkdagen |
---|
¹ Normale pakketten naar andere Europese landen zijn standaard tot €500,- verzekerd.
Houd er rekening mee dat indicatie van de levertijd ingaat op het moment dat het pakket door de chauffeur is gescand bij het ophalen. Let op: pakketten naar eilanden kunnen een langere looptijd hebben of niet mogelijk zijn.
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 16:00 worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden.
Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
Ontvang ik een Email over de levering van mijn bestelling?
Als u een artikel wilt terugsturen omdat u er een klacht over heeft, of als dit niet naar wens is, meldt u ons dat dan alstublieft zo snel mogelijk. Wij zullen er alles aan doen om zo snel mogelijk een oplossing te vinden. Neem hieronder via de klantenservice contact met ons op.
Voordat u een product terug stuurt, bekijk ons retourbeleid.
Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten leveren?
Jazeker. Wanneer u bij ons bestelt, krijgt u standaard de mogelijkheid om een ander afleveradres op te geven.
Dit is mogelijk bij de laatste stap in het betalingsproces.
Kan ik zien waar mijn bestelling op dit moment is?
Ja dat kan.
Al onze vervoerders bieden de mogelijkheid om pakketten te volgen door middel van een tracking code.
De tracking code zal worden verstuurd wanneer het verzendlabel van bijbehorende verzending is aangemaakt.
U ontvangt een Email met daarin deze code. U ziet nu hoe laat uw bestelling geleverd wordt.
Ik wil mijn bestelling retour sturen, hoe doe ik dat?
Hoe kan ik (een deel) van mijn bestelling retourneren?
Als u een artikel wilt terugsturen omdat u er een klacht over heeft, of als dit niet naar wens is, meldt u ons dat dan alstublieft zo snel mogelijk. Wij zullen er alles aan doen om zo snel mogelijk een oplossing te vinden. Neem hieronder via de klantenservice contact met ons op.
Voordat u een product terug stuurt, bekijk ons retourbeleid.
Het geleverde product is onjuist, wat moet ik doen?
Als uw product niet goed is, kunt u contact opnemen met de klantenservice. Zij zullen u verder helpen bij het retourneren en afhandelen van dit product.
Ik heb een verkeerde bestelling binnen gekregen, wat nu?
Wanneer u een bestelling binnen hebt gekregen die niet voor u is bestemd, vragen wij om contact op te nemen met onze klantenservice.
Wat moet ik doen als ik geen pakket heb ontvangen?
Het komt helaas wel eens voor dat de vervoerder een pakket niet levert binnen het afgesproken tijdvak.
Geen paniek!
Controleer het volgende:
1.De Tracking code van het pakket.
Je vindt deze in je account of in je verzendbevestiging. Controleer via deze link of de tijdvakindicatie van de bezorging is verschoven.
2.Het bezorgadres.
Klopt het bezorgadres dat je hebt ingevuld? Controleer ook je postcode.
3.De brievenbus
Heb je een ‘niet thuis’-bericht ontvangen? Dan is het pakket bij de buren bezorgd of de bezorger heeft een nieuw bezorgmoment ingepland.
Weet je nog niet waar je pakketje blijft? Wacht dan even af, want meestal wordt een vertraagd pakketje de volgende dag bezorgd.
Heb je jouw pakketje 5 dagen na de oorspronkelijke bezorgdag nog niet ontvangen? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Dan vinden we samen een oplossing.
Wat moet ik doen als ik een deel niet heb ontvangen?
Wacht nog even af.
Waarschijnlijk wordt je bestelling in meerdere pakketjes geleverd en is er 1 vertraagd. Dit komt meestal door het maximumgewicht dat onze vervoerders hanteren op de pakketten.
Houd de status van je bestelling in de gaten. Is je pakketje er 5 dagen na oorspronkelijke bezorgdatum nog niet? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Kan ik achteraf betalen?
Hoe snel word ik terugbetaald na het retourneren?
Zodra wij je retourzending verwerkt hebben, betalen wij jou binnen 5 werkdagen terug. Hoe snel je het geld op je rekening hebt, hangt af van je betaalmethode.
Waar kan ik mijn factuur vinden?
Zodra wij je bestelling hebben verzonden, sturen wij de factuur altijd per mail. Je kunt je facturen ook downloaden als je een account hebt aangemaakt, onder het kopje 'accountgegevens'. Heb je de bestelling net geplaatst? Wacht dan tot je bestelling verzonden is. Hierna ontvang je de factuur via de mail.
Hoe werkt iDEAL?
Je plaatst eerst een bestelling bij ons. Bij het afrekenen van de bestelling kun je aangeven dat je met iDEAL wilt betalen.
Je doorloopt de stappen waarbij de verzendkosten en een bevestiging van jouw aankoop worden getoond. Hierna vul je het online bestelformulier in en klikt vervolgens op betalen. Klik dan op de iDEAL-betaalknop en selecteer je bank. Vervolgens wordt je doorgeleid naar jouw eigen bank waar de betaalopdracht voor je klaar staat. Je wordt door de bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en authoriseert de betaling.
Het bedrag wordt direct van jouw betaalrekening afgeschreven en bij Poké Center volgt automatisch een bevestiging van de bestelling en de betaling.
Heeft Poké Center een veilige betaalomgeving?
Ik heb een betalingsherinnering gekregen, wat moet ik doen?
Wanneer u een betalingsherinnering heeft gekregen dan hebben wij voor (dat deel van) de betreffende bestelling nog geen betaling van u ontvangen via Klarna en zal dit dus langer dan 14 dagen zijn.
Betalen kunt u doen via de link in de eerste betalingsherinnering die u per mail van Klarna heeft ontvangen. U kunt direct gebruik maken van iDEAL om de openstaande factuur te voldoen.
Wanneer u een betalingsherinnering heeft ontvangen en u heeft de betaling langer dan vijf werkdagen geleden voldaan, dan verzoeken we u vriendelijk om contact op te nemen met de Klarna Klantenservice.
Waarom heb ik nog geen orderbevestiging ontvangen?
Controleer of er geld is afgeschreven. Door drukte op ons betalingsplatform raakt een betaling soms vertraagd. Heb je na 1 uur nog geen orderbevestiging ontvangen? Je bent het snelst geholpen door contact op te nemen met onze klantenservice.
Wij sturen je dan de orderbevestiging. Check ook even je spam-box, soms komt je orderbevestiging daar binnen.
Is er geen geld afgeschreven? Dan is de betaling niet gelukt. Je kan je bestelling dan opnieuw plaatsen. Wij verwerken bestellingen zonder succesvolle betaling niet, dus je hoeft niet bang te zijn dat je uiteindelijk twee bestellingen ontvangt.
Wat zijn Pokémon Kaarten?
In de Pokemon Trading Card Game (TCG) kunnen spelers een deck samenstellen met hun favoriete Pokémon, waarna ze tegen elkaar spelen en hun Pokémon inzetten in de strijd om wie de beste Pokémon-trainer is. Spelers kunnen Theme decks aankopen, Dit zijn samengestelde decks waarmee een speler al van start kan gaan. Verder kunnen spelers booster packs kopen om hun verzameling / decks uit te breiden.
Elk jaar brengt The Pokémon Company 4 sets met kaarten uit zodat het spel fris en leuk blijft.
In welke taal zijn de (losse) Pokémon Kaarten?
Kan ik mijn verzameling aan Poké Center verkopen?
Er wordt op dit moment gewerkt aan een eenvoudig verkoopproces voor volledige collecties.
Op dit moment is het wel mogelijk om bulk te verkopen.
Hoe moet ik mijn kaarten/producten naar jullie verzenden?
- Probeer de producten zo goed mogelijk in te pakken - compact - op een manier dat er geen kaarten los kunnen komen of gaan schuiven. Pak het pakket ook goed in, vul de lege ruimte op en zorg dat de buitenkant ook goed gesealed is. Gebruik geen elastiekjes!
- Verzend je met PostNL of DHL? Dan kun je ons Emailadres opgeven bij de ontvanger, zo ontvangen wij een Track & Trace link zodat we het pakketje kunnen volgen!
- Zet je naam op het pakket! Zorg dat de afzender van het pakket zichtbaar is. Zo niet, zet dan je naam op de bovenkant naast het verzendlabel, zo kunnen wij het pakket snel identificeren en zorgen voor een snelle verwerking.
- Let op dat het pakket niet meer weegt dan 23 KG bij PostNL en 20 KG bij DHL. Deze zal dan extra kosten rekenen die we moeten doorberekenen aan de verzender. In dit geval is het aan te raden om de producten te verdelen over 2 of meer pakketten.
Maandag
Dinsdag
Woensdag
Donderdag
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
08:00 - 18:00
08:00 - 18:00
08:00 - 18:00
08:00 - 18:00
08:00 - 18:00
10:00 - 16:00
10:00 - 16:00
You are in advanced mode.
You can turn it off in left sidebar. To use advanced options, you will need to enter your own Google Maps API Key.
Get Google API KeyBedankt voor het abonneren